Varför fungerar inte min aktiveringslänk till läromedlet?

Du kan klicka på länken lika många gånger som antalet licenser du beställt. T.ex. Har du beställt tre Lärarwebbar, kan du klicka tre gånger på aktiveringslänken. Därefter är den inaktiv. Läromedlet aktiveras på det Liber Onlinekonto som du är inloggad med.
Är det inte du själv som ska ha läromedlet du beställt kan du vidarebefordra leveransmailet till rätt person, viktigt är att du själv då inte klickat på aktiveringslänken.
När du aktiverat din produkt med hjälp av länken är den knuten till ditt konto och visas sedan varje gång du loggar in till dess abonnemanget upphör. Har du problem med att aktivera en digital produkt, kontakta Liber Kundservice via formuläret här.

Relaterade artiklar

Administrera elever i Liber OnlineVarför har jag har inte fått någon e-postbekräftelse på att jag registrerat mitt konto?Varför får jag inget mail när jag klickar på "Glömt Lösenord"?Hur gör jag om jag glömt mitt lösenord?Hur skapar jag ett användarkonto för att använda mitt digitala läromedel i Liber Online?Hur gör jag när jag ska förnya våra digitala licenser?Hur gör jag för att byta min e-postadress?Jag ska ta över en aktiverad lärarlicens från min kollega som har slutat, hur gör jag då?Min elev kommer plötsligt inte åt sitt digitala läromedel. Vad gör jag?Aktivera läromedel med kod eller aktiveringslänk